RiZLa Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Odyssey er helt rå. de er utviklet i usa og ment til å brukes i tanks. det som også gjør dem bra er at de kan lades helt ut maaaange ganger uten at det blir ødelagt. Har du noen gang hørt om et "dry cell" batteri som ikke kan det? :rolleyes: Enough said! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Jeg har 4 stk Optima yellow top til salgs. De er pent brukte og er lakkerte i Koksgrå farge. 1000 pr stk. Ketil Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Originally posted by Macgyver har maxima 900, bra saker det, fikk det forsåvidt rimeligt og Har også dette - kjempefornøyd ... bilen ble my emer lettstartet og lysa sluttet å blinke når jeg spiller :D Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Har du noen gang hørt om et "dry cell" batteri som ikke kan det? ja det har jeg . jeg har selv klart å drepe en optima red top . Det er den værste dritten jeg har vært borti. Den tålte ikke å bli tømt. Fikk aldri lada den opp igjenn med skikkelig lader. ( Nei det er ingenting i veien med den ladern) :) Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 går for et maxxima da jeg,men bør jeg ha det som heter 900 eller det som heter 900 deep cycle?? Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 deep cycle Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 får håpe det åasser i bilen da. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by Bisarre Synes Odyssey batteriene så veldig like ut, som Maxxima batteriene jeg... Bortsett fra at Maxxima har én størrelse, og Odyssey tre. Om man ser på Et Maxxima batteri og et Odyssey, i samme størrelse, er det jammen ikke mye som skiller dem. Selv prisen er ganske lik. Det er faktisk noe som skiller de . CCA til odyssey batteriet er på 930 og maxima sitt er på 800 pluss at odyssey batteriet veier 10kg mer . det er ting inni den :) Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by Mammut89 Det er faktisk noe som skiller de . CCA til odyssey batteriet er på 930 og maxima sitt er på 800 pluss at odyssey batteriet veier 10kg mer . det er ting inni den :) Grunnen til at det veier mer, er at du ser på 65Ah batteriet... Du må sammenligne med tilnærmet lik størrelse som Maxxima'en. Maxxima'en er vel på 45Ah... Og den ser ut til å ha lik eller bedre spec enn 48Ah til Odyssey. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 45Ah er for lite uansett. Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 så det er ingen som har vurdert det nye store optima batteriet da Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CyberAage Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Originally posted by Mammut89 Har du noen gang hørt om et "dry cell" batteri som ikke kan det? ja det har jeg . jeg har selv klart å drepe en optima red top . Det er den værste dritten jeg har vært borti. Den tålte ikke å bli tømt. Fikk aldri lada den opp igjenn med skikkelig lader. ( Nei det er ingenting i veien med den ladern) :) Tømte ett redtop batteri mens jeg var borte i 3 uker i høst og det var ca 10-15 minus grader ute hele tiden, sammen med ett maxxima 900 batteri. De virket helt døde men tok gamlingen sin lader til anleggsmaskiner og seriekobla batterian til 24 volt og ga de starthjelp. Lot de stå i ett døgn på laveste ladestyrke og så var de helt fine :)) Så skylder på dårlig lader æ :):):D :D Siter http://www.sprett.net Audi A4 1,8 tsq 98 mdl Audi A6 2,5 Tdi 95mdl x- Chevy Astro 86 mdl 4,3l, v6 x- Golf 79 mdl 1,1 liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg