AudiDefender Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 vurderer å kjøpe en Audi 80 ('86 modell - den gamle typen) som vinterbil.. er det mulig å gjøre den fin? :confused: har surfa litt rundt, men finner ikke så mye styling til den.. hm.. old school kanskje? bilder taes imot med takk.. må ha litt inspirasjon vettu!:) Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Alt er mulig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Januar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 hehe.. ser man det ja! ble litt lettet nå!:cool: hvilken fanger er det på den grønne? ser ut som en S4 lignende sak egentlig.. Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Januar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 var forresten en hel-grom side du hadde funnet fram der mister..!thumpsup nå vet jeg hva jeg skal resten av kvelden alacocaina Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Ingen som har bilder av den sølvfarga urquattro bredda rs2 90 en da? DEN er fet den.......... jerkoff Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Originally posted by Mad_Maxx Ingen som har bilder av den sølvfarga urquattro bredda rs2 90 en da? DEN er fet den.......... jerkoff joda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Originally posted by AudiDefender var forresten en hel-grom side du hadde funnet fram der mister..!thumpsup nå vet jeg hva jeg skal resten av kvelden alacocaina hehe.. ja MASSE fint på den siden der. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 litt usikker på åssen audi dette er, men syns bildet passa inn med de andre :) Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by benredik litt usikker på åssen audi dette er, men syns bildet passa inn med de andre :) Det er Barbie sin Audi Coupè... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by boramannen Det er Barbie sin Audi Coupè... lol :D :) Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 hm.. er det skifta til nyere fangere på disse bilene? minner meg om i gamle dager - skifta til '90 fangere på Golf'en og greier! :) Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Den gule og den grå øverst har 90 fangere, har forresten fram og bak audi 90 fanger til salgs fra 86 Audi Coupe som søstra mi var uheldig å krasje. Den grå bredda Audien har urquattrofangere, bakfangeren på den bilen er faktisk fra bilen min :-).. Så jeg måtte skaffe nye til min når jeg kjøpte den. Har en urquattro front leppe til slags og, det som er rundt fangeren liksom Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg