Gå til innhold

Skifte speilkappe på a4 04mod

Ranger emnet


Jonacatt

Anbefalte innlegg

Johansen_87, Hvordan han gjør dette ikke hvor de selger:op:

 

Under den ogrinale speilkappen din så er det ett parti som er sort. Der er det 2 skruer som jeg anbefaler deg å skru ut. Etter du har løsnet skruene vil du se at alt blir løst, og kappen kan du bare ta rett av. FØR du gjør dette så juster speilet helt ut slik at du får tatt det ut før du begynner.

 

Etter du har fått av den orginale kappen, er det bare til å sette på det nye, skrufast det sorte partiet, sett i speilet og wow! Der har du nye chrome speilkapper:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johansen_87, Hvordan han gjør dette ikke hvor de selger:op:

 

Under den ogrinale speilkappen din så er det ett parti som er sort. Der er det 2 skruer som jeg anbefaler deg å skru ut. Etter du har løsnet skruene vil du se at alt blir løst, og kappen kan du bare ta rett av. FØR du gjør dette så juster speilet helt ut slik at du får tatt det ut før du begynner.

 

Etter du har fått av den orginale kappen, er det bare til å sette på det nye, skrufast det sorte partiet, sett i speilet og wow! Der har du nye chrome speilkapper:)

 

oijdah! litt rasert i hode for tiden skjønner du:P svakt brudd på hodeskallen å krafti hjernerystelse +++

2004 Audi A4 1,8 TQ S-Line

(X) 1990 Opel Vectra 2,0i 8v - prosjekt bil

(X) 1990 Opel Vectra 2,0i 8v CC - vinterbil

(X) 1994 Opel Vectra 2,0i 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar.

 

Men hva mener du når du skriver still speilet helt ut før du begynner...

At jeg skal stille det ut med den stilleknappen inni, og ta det ut etterpå?

 

Speilet er EL-Justert fra døren din right? Still speilet slikt at du ser "inn" mot bilen så du kan få fingrene bak det og brekke det ut. Du er ikke NØDT til å gjøre dette, men det blir en mye enklere jobb enn å være forsiktig hele tiden pga speilet står der.

 

:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, lever du enda?!

 

Du har jo ikke vært aktiv på over 8mnd jo!

 

Disse: http://www.quattroco.com/deler/matt/index.php

 

Railsa er vel ikke 100% blanke lengre pga matthet?, så matte speilkapper passer nok best:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i det! Kanskje noen som har kjøpt kan si hvordan di matcher..

 

Jupp, jeg hadde 5142, men de matchet ikke railsa i det hele tatt, men samt du har chrome grill og lister rundt rutene så blir det nok bra:) Gå for 8100:)! Blir det Tråd om bilen din snart eller?

 

Beklager OT Jonekatt..

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah dette burde vell du vite JeanDaniél hvordan det ikke burde gjøres eller hva:P La oss gjøre det enkelt bytta netopp på min: http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/mirrors.html&category=3

 

Dr har du det forklart bilder sier mer enn tusen ord ;)

Endret av svenkhas

Skal du være først i flokken står der AUDI på blokken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah dette burde vell du vite JeanDaniél hvordan det ikke burde gjøres eller hva :P la oss gjøre det enkelt bytta netopp på min http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/mirrors.html&category=3

 

dr har du det forklart

 

haha, ja, klarte å knuse 3 speil jeg:op:

 

Men nok om det:D

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår