nero1978 Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Oppdaget i dag en veldig liten bulk i siden på min Audi A3. Den ses liksom ikke så lett, best i spesiell vinkel. Jeg er litt perfeksjonist, så liker ikke å ha små bulker når jeg vet de er der. Er det noe jeg kan gjøre for å få det rett og fint igjen? Er ikke noe skade på lakken. Må være forholdsvis billig da jeg ikke gidder å slå den ut og relakkere for en så liten bulk. Takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Jeg hadde en småbulk på døra mi. Snakket med disse gutta: http://www.bilkosmetikk.no/ Betalte vel en 500,- til 750,- kr tror jeg, husker ikke helt. Men resultatet ble perfekt, de banker ut bulken på en halvtime ca. Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 finnes det noe alla bilkosmetikk i trondheimsområdet da? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg