Fzr250 Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 (endret) Da har jeg invesert i lyd til sommeren. Mistet lappen til juni, så tenkte jeg skulle bruke tiden litt nyttig siden bilen bare står der. Har tenkt og gjøre det litt nøye, men slik som proffene gjør det blir det helt sikkert ikke:P Utstyr som har blitt kjøpt inn: Spiller - Pioneer DEH-P700BT 2stk sett - DLS X-SA52 2stk - DLS X-D40 4 kanals. 2stk - DLS MW12D Sub + en god del ledninger 4stk - Vibroplast pakker tot. nesten 4 m2. 2stk - Bøtter med polyester + slipemiddel, teip og pensler:) Planen er og dempe litt inni bilen, men mest i bagaserommet. Kassa blir bygt i hjulbrønn og portet inn gjennom armlene. helt til slutt blir det spandert på ett ekstra batteri. Vet ikke helt om jeg trenger det eller ikke? så vist noen kan se om jeg trenger eller ikke hadde det vert fint:) Bilen: Endret April 22, 2009 av Fzr250 Siter Ford Sierra Xr4i Cosworth 85mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpikeMan Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Hørtes ut som ett bra tidsfordriv. Og bilen ser kjempeflott ut. Du får ha lykke til! Og utdyp gjerne hvordan du gjør det med å bygge bassen inn i hjulbrønnen:) Siter Mine biler:'96 Toyota Carina E *SOLGT*'96 Volvo S40 *SOLGT*'02 Volvo V40 *BYTTET* '94 Volvo 850 *VRAKET..*'04 VW Passat *MIN* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fzr250 Skrevet April 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Gjør litt innimellom når sjangsen byr seg:) Neste som har blitt gjort er at jeg har festet diskantene i dørene. Neste var at høytalerene bak ikke har plass til mer en 4" så jeg bygget ut til 5,25". Bilde kommer når ringene har tørket og høytalerne er festet:) Siter Ford Sierra Xr4i Cosworth 85mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fzr250 Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Fått dempa inni hullene og festet høytalerene. Har dempa rundt, men har ikke bilde. Siter Ford Sierra Xr4i Cosworth 85mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg