tommynes Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Går det greit å kjøre en bil uten den ene stabstagsforinga bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 mistet (ja!) en stagstag foring fram på en volvo jeg hadde, merka ikke det jeg. utenom litt smell her og der men var lekebil så tenkte ikke stort på det. ;) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Litt metall-mot-metall-smell er bare koselig. Tut og kjør. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fzpower Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 har du macgyver bilde på avataren bare for å ha det der? spør deg selv, Hva ville MacGyver gjort ? :) Siter 91 Audi 100 2,3e 90 Mercedes 190e 2,0 [x] 85 Golf 1,8 sport [x] 83 Nissan bluebird 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 har du macgyver bilde på avataren bare for å ha det der? spør deg selv, Hva ville MacGyver gjort ? :) Laga en foring av tape:) (Fungerer faktisk litt). Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommynes Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Spør fordi den ene skrua som holder foringa fast til bilen har detti ut og det fins ikke gjenger igjen inni der. Jeg måtte feste den med strips og isolere midlertidig og merker ingen forskjell. Heldigvis har jeg akkurat EU-godkjent bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Hehe. Har du festet stabstaget med strips???? Nei, den var god. Jeg holder på å dette av stolen her jeg sitter. Haha. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommynes Skrevet April 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Er ikke kreative løsninger verdsatt her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg