hallinga91 Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Hei;) Har fått kjøpt meg noen felger av en kompis men senter hullet på felgen er større enn senteret som er på selve akslingen på bilen. men er det noen ringer som kan bygge ut det jeg mangler?? er ikke sånt å få tak i?? felgene er fra en annen opel astra:) men mener at det går. har gått i fra stålfelger til alu felger. er ca 1cm som mangler. så en ring som har en tykkelse på 0.5 mm ellerno?? takker for svar:) ¨ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Det du trenger er senterringer, koster rundt en 50lapp pr stykk hos en dekkforhandler. Skal være kurant vare :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallinga91 Skrevet April 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Det du trenger er senterringer, koster rundt en 50lapp pr stykk hos en dekkforhandler. Skal være kurant vare :) Takker å bukker:) var det jeg regna me men kjekt å spørre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg