madboy Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 selger min Mazda 929 2,2i 1987 (ny type), Den har: - nye vinterdekk på stålfelg (orginal mazda) - Ny starter - nesten nye sommerdekk på stålfelg ( orginal mazda ) - tåkelys bak - elektrisk takluke - muskel servo - 5trins kasse - midt armlene forran med oppbevaringsrom, og bak - byttet til nyere motor - nytt eksosannlegg hele veien - eu ok, til sept. 2005 - er kjørt uten kjøleveske - lekker endel kjøleveske - må bytte en paksning på eksosen ( medfølger ) - bør kanskje bytte termostat ( medfølger ) - bør etter hvert skifte bensinfilter ( medfølger) Selges som den står til høyeste bud... evt. bytte med nyere bil, av høyere prisklasse...(nyere enn 1994) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 kan du sette en ca pris på bilen så er det sikkert flere som viser interesse.:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madboy Skrevet Januar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 ca. pris 5000 kom med bud folkens bilen skal bort så snart som mulig...:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madboy Skrevet Januar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 kom igjenn, er det ingen som er interesert??? :rolleyes: legg inn et bud da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Rom ble ikke bygget på en dag, og en bil selges sjeldent på en dag. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madboy Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 vet at rom ikke ble bygget på en dag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Fattern solgte sin for 6000 kr, den var rustfri, gått 180000 og hadde bare et dårlig batteri. You gotta do better than that! Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madboy Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 jeg kjøpte denne for under 2mnd. siden for 9000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 mye har denne gått da? kan sikkert hoste opp 3000.. hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madboy Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 den er i følge tripptelleren gått ca. 327000, men som nevnt over, så ar den byttet motor, vet ikke hvor langt denne motoren har gått..., 3000 er jo et bud, er det noen som byr over???:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 er bilen i brukbar stand?? dvs er den kjørbar nå!! kunne godt tenkt meg saken.. har bare ikke råd her og nå :( men om du er åpen for nedbet så kunne man sikker ordne noe :) kommer med evt bud etter at jeg har fått svar på spørsmåle mitt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Er det en slik som denne?? Kongebil! :) Alt var jo Elektrisk, og mange justeringsmuligheter på setene. Spant bra også :) Men, så gikk bunnpanna når vi hoppa! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madboy Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 NEI, DET ER DEN NYE TYPEN..., DEN MED LITT RUNDERE FORMER... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by madboy NEI, DET ER DEN NYE TYPEN..., DEN MED LITT RUNDERE FORMER... Sånn med vippelykter? Tøøft. Da er jo ikke prisen ille! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madboy Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 NEI, DET ER IKKE CUPÉ UTGAVEN MED VIPPELYKTER... DETTE ER EN SEDAN MED RUNDE FORMER... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg