mazdaeiger Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 (endret) Har stående min mors ford fiesta jeg bruker menst bilen min blir fikset, men har et veldig irriterendes problem når motoren er kald. Om jeg gir litt gass og tar inn clutchen stopper den som regel eller iallefall nesten. Og om den først stopper kan det vere veldig vanskelig å få start på den igjen! Må starte 20-30 ganga før den begynder å hakke å riste skikkelig hele bilen før den til slutt får "normal" gange.. (Veldig irriterendes om man kommer til et kryss og motoren er kald, da dette kan skje!) Så når jeg må bruke bilen nå må den stå på tomgang i 5-10 min iallefall for at dette ikke skal skje.. Noen som kan tenke seg va dette skyldes? Bilen er som sagt en Ford Fiesta 1.1 94modell som har gått akkurat 60 000km fulgt alle servica! ikke lenge siden den var på full service (var nå i vinter) og problemet vart ikke bedre etter servicen. På forhand takk!:) Endret April 19, 2009 av mazdaeiger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg