Heggis Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 holder på og bygger om til turbo på min b230a men har hørt mye forskjeldig piss om hvor jeg skal ta olja fra(som skal til turboen) mange har sagt at jeg må borre hull i blokka.. noe jeg ikke har spesielt lyst til.... må vel være en plass jeg kan evnt. lage en T kobling? nogen så har peiling?!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 På min er det borret og gjenget i blokka... vet ikke om andre muligheter. Eller hvis du tar et T-stykke der oljetrykksbryteren står og fester bryteren i ene enden og slange til turboen i andre enden. Vet ikke hvordan dette går, men i hvertfall et forslag;) Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbomartin Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Du tar bare en nippel der som olje-trykks-giveren sitter og lager retur slange i bunn panna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 jeg lurer også på dette... noen som evt. har bilder av åssen dette gjøres eller ser ut når det er ferdig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Eller hvis du tar et T-stykke der oljetrykksbryteren står og fester bryteren i ene enden og slange til turboen i andre enden. Vet ikke hvordan dette går, men i hvertfall et forslag;) kjører med det til daglig, så det går fint :) kjøpte t stykke og slanger til turbo hos krb, kosta vl rundt 500 kr for tstykke slange og overganger Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 på min b230at er det en t kobling der oljetrykk giveren er Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Hvor sitter oljetrykksbryteren/giveren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 mellom dynamo og oljefilter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg