thmz1 Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 hvordan er det med effektannlegg på en vento tdi? eller generelt tdi biler? Bråker det sinnsykt mye, eller blir det god lyd? Noen som kan gi meg litt feedback? :p Siter - Vw Vento 1997 1.9TDI 110hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet April 17, 2009 Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 kall det va du vill på min men der er alle potter borte,kun raka røret i orginaldimensjon foreløbig..er ikke serli mye støy nej.litt mere menn ikke mye men turbosus av eksosn det kan jeg love deg att det er ;) hørest ut som en anleggsmaskin;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thmz1 Skrevet April 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 hehe okei :) For jeg har fått montert sportsfilter og er svært fornøyd med det, høres ut som jeg har skikkelig turbo og dumpventil :D Siter - Vw Vento 1997 1.9TDI 110hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet April 17, 2009 Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 da blir du enda mere fornøyd me noen potter mindre Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg