Gå til innhold

Bytte startmotor på 97 forester

Ranger emnet


Sebbe91

Anbefalte innlegg

Startmotoren på min far sin forester begynner å bli ganske sliten, den vil ikke altid starte hvis den er litt varm. derfor er det nok på tide å bytte den, men er dette en veldig vanskelig jobb? jeg vet det er ganske enkelt på mange andre biler men jeg vet ikke noe om subaru eller boksermotorer om det er vanskelig å komme til eller noe?

jeg tror også midtdifferensialen er gåen, den "hakker" når den svinger mye, men dette er vel en litt verre jobb å bytte? jeg leste noe om at man må ha noe spessielle verktøy for å få ut kulelageret og hvor mye vil et verksted ta for dette?

 

takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår