Gå til innhold

Toppspeed's nye 240

Ranger emnet


TOPPSPEED

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig klart å få kjøpt meg en Volvo 240 2,3 B230A:D

Bilen har soltak folkens hehe:P

 

har ikke de storste planene for bilen, egentlig er den bare for å leke med, men skal få på noen felger og slippe den ned mot bakken.

Putte inn annlegget som sitter i den andre bilen min, så blir det vel bra:D mulig det blir et litt mer sportslig ratt med tiden.

 

<a href=bilami.th.jpg' alt='bilami.th.jpg'>

 

Fler bilder kommer så fort den gamle mannen jeg kjøpte den av har fått rydda inni bilen og vasket den:D

 

Gi gjerne tips om hvor jeg kan få tak i billige senke fjører.

Endret av TOPPSPEED

Volvo 740 kosebil.

Volvo 240 turbo (solgt)

Volvo 240gle (spiker)

Audi A4 1,6 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig klart å få kjøpt meg en Volvo 240 2,3 B230A:D

Bilen har to fete luftintak på pansret og soltak folkens hehe:P

 

har ikke de storste planene for bilen, egentlig er den bare for å leke med, men skal få på noen felger og slippe den ned mot bakken.

Putte inn annlegget som sitter i den andre bilen min, så blir det vel bra:D mulig det blir et litt mer sportslig ratt med tiden.

 

Fler bilder kommer så fort den gamle mannen jeg kjøpte den av har fått rydda inni bilen og vasket den:D

 

Gi gjerne tips om hvor jeg kan få tak i billige senke fjører.

 

Er faktisk snowcaps det der.. Dem sitter ikke på panseret, men torpedoplata.. :p

 

Uansett.. Flott bil det der.. Så ut som et greit utgangspunkt til noe rått.. ;)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk snowcaps det der.. Dem sitter ikke på panseret, men torpedoplata.. :p

 

Uansett.. Flott bil det der.. Så ut som et greit utgangspunkt til noe rått.. ;)

 

 

åja hehe, der ser man hvor mye peil jeg ha haha.

 

takktakk, ja tror dette er et bra utgangspunk for mye morro:P

Volvo 740 kosebil.

Volvo 240 turbo (solgt)

Volvo 240gle (spiker)

Audi A4 1,6 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ligger vel kanskje litt i navnet? :P reiner med de er der for å holde snøen borte, er faktisk nokså vanskelige å få tak i den typen snow caps som du har der. Den gammle typen er en lang og ikke to små, å denne lages ny, men ikke disse. Så kan sikkert få litt penger for de, dersom du legger de for salg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja det er sannt:D

 

kult å ha noe av den litt sjeldne typen da.

men tror nok ikke de kommer for salgs, syns de så kule ut, så de kommer nokk til å sitte der:D

 

Ellers er det litt overflate rust på bilen da, men det må man vel nesten bare regne med, når man kjøper så gammel bil.

Volvo 740 kosebil.

Volvo 240 turbo (solgt)

Volvo 240gle (spiker)

Audi A4 1,6 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør gradvis hardt.. Jeg ga flat fjøl med gammelbilen med engang når jeg kjøpte den.. Motoren varte i ei uke.. :p

 

Snowcapsene hindrer snø i å komme nedi de rillene der.. Når det er snø der, dugger det på frontruta.. ;p

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okok takker mye for svar, hvis ikke hadde nok motoren min gått til hellvete haha.

 

men så lite peil som jeg har lurer jeg egentlig på om åsså motor jeg har, har ike bilen her så får ikke sjekket hehe, er det b23e? siden den heter gle? eller er det bare en b23a? evt hvos mange heste er det i den?

 

åsså litt tøft at bilen har turteller, dette er vel ikke noe som er vanlig i de gamle go'førra?

 

prøver å dra til meg mest mulig informasjon, siden jeg kan så lite som jeg gjør hehe:P

Volvo 740 kosebil.

Volvo 240 turbo (solgt)

Volvo 240gle (spiker)

Audi A4 1,6 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye koster lesfjors fjørene a?

ja 850 vinga er fin, men som sagt får se hva det blir til etter vært. blir mest sansynligvis et langtids prosjkt:P

 

god tusen lapp tenker je.. så må du ha gode dempere i sia tå

volvo 960 95 brukshore

volvo 240 turbo banebil

volvo 242 storprojekt

yamaha wrf 450 leiketøy sommer

yamaha phazer mountain mc-x vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår