acoupe Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 heisann ! Jeg kikka innom komplett.no for litt siden og der kom jeg over en 15" subwoofer fra Eltax på 1000 watt for 1178,- LINK TIL SUBBEN HER Er det noen som har testa denne eller har den?? Synes det var veldig billig så jeg lurer på om jeg får noe ordentlig for penga ! mvh sutarts Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Originally posted by sutarts heisann ! Jeg kikka innom komplett.no for litt siden og der kom jeg over en 15" subwoofer fra Eltax på 1000 watt for 1178,- LINK TIL SUBBEN HER Er det noen som har testa denne eller har den?? Synes det var veldig billig så jeg lurer på om jeg får noe ordentlig for penga ! mvh sutarts Tror jeg glatt hadde styrt unna den der altså. var på komplett her før jul. Og tok da og tittet på den, hehe det er ikke rare greiene. Siter Roy Andersen TRU Cerwin-vega! VIBE Lanzar Pyle www.soundpressure.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg