Lisaceline Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Skulle gjerne vite om noen har brukte FK angeleyes til polo 6N. Skal prøve de på en Seat Cordoba 96mod. Er ganske sikker på at det passer. Haster! Mvh Lisa Celine:angelsmili: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lisaceline Skrevet April 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Noen som har angeleyes til ibiza 6k da?? Vil tro det vil funke også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Jeg har et sett nye til Polo 6N men jeg tror ikke de passer. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lisaceline Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Nei, jeg fikk vel egentlig beskjed om at kanskje heller caddy ville passe?? Hva tror du?? Er kanskje litt dårlig på sånt... ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Nei, jeg fikk vel egentlig beskjed om at kanskje heller caddy ville passe?? Hva tror du?? Er kanskje litt dårlig på sånt... ?? Det kan stemme at Caddy passer, men jeg vet ikke om det finnes angeleyes til den... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lisaceline Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 hmm... kanskje jeg kan bygge om så de passer? jeg må se litt på det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg