Omega b Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Noen som vet hvem/hvor de selger billig avtakbar hengerfeste til Omega b? :wonder: Siter 95 Omega b 2.0 16v 00 Audi A4 2.5tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Får det egentlig ikke så billig tror jeg... Har sett de har det for ca 3000 kr på meca mener jeg det var... Men jeg tenkte å bruke det som sitter på originalt, bruke bolter og vingmuttere og slike skiver med pigger i som setter seg litt. På den måten skal det i alle fall gå ann å ta det på og av med bare hendene forholdsvis kjapt. Jeg kommer jo ikke til å ha det på så lenge uansett da, men da har jeg den i alle fall tilgjengelig uten at den sitter på :) Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega b Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Ja er jo en mulig løsning det ja, men må vel lage hull igjenom gulvet i bagasjeromet? Tette med gummi propper når du har tatt det av? Vurderer å kjøpe meg nytt leketøy til sommeren så må ha noe å dra det med (vannscooter) Seadoo Rxp-x 255Hk :eddie Siter 95 Omega b 2.0 16v 00 Audi A4 2.5tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Har hengerfeste på min 96 sedan, som jeg tenkte å ta vinkelsliper og kappe av. Men hvis noen av dere skulle være interessert så kan vi vel komme til en enighet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Jeg tenkte bare å ta av selve kula liksom, ikke opphenget. Ser ikke det så alt for godt ;) Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega b Skrevet April 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Har hengerfeste på min 96 sedan, som jeg tenkte å ta vinkelsliper og kappe av. Men hvis noen av dere skulle være interessert så kan vi vel komme til en enighet :) Hva skal du ha for det da? med ledningsnett? Mulig å skru av kula? Jeg tenkte bare å ta av selve kula liksom, ikke opphenget. Ser ikke det så alt for godt ;) I see :well: Siter 95 Omega b 2.0 16v 00 Audi A4 2.5tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Ja kula er skrudd med 2 bolter i selve støtfangerbak. Regner med du har støtfanger uten feste for kula ? Så du trenger vel hele "bjelken" med ledningsnettet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega b Skrevet April 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Ja kula er skrudd med 2 bolter i selve støtfangerbak.Regner med du har støtfanger uten feste for kula ? Så du trenger vel hele "bjelken" med ledningsnettet ? Stemmer det ja hele "driten" Siter 95 Omega b 2.0 16v 00 Audi A4 2.5tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Hehe, ser du bor i rogaland, hvor i rogaland holder du til ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega b Skrevet April 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Haugesund Siter 95 Omega b 2.0 16v 00 Audi A4 2.5tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 ah, lite stykke unna da. Men tar å sender deg en pm litt senere idag, så kan vi nok få til noe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg