smeden Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 hei jeg har en passat 1.8 20v 97mod jeg lurer på du veit drenering listen der med panseret under frontruta er sånne riller i den.. jeg oplever av og til når jeg vasker bilen at det ligger vann oppå batteriet. jeg lurer på da jeg skal jo montere på en pluss ekstra til forsterke vil dette by på problemer? håper noen forsto dette og kan svare meg på det:) Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Tror det skal gå veldig bra.. :) Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smeden Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Tror det skal gå veldig bra.. :) takk er veldi redd for at det skal kortslutte.. iogmed at det kommer vann ned der med batteriet.. og av og till ligger litt vann over batteriet..:hailvw Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Batteriet tåler fint å ligge i vann, f.eks ved vasking... Er kaross/jord plusspolen ikke liker.. ;) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smeden Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Batteriet tåler fint å ligge i vann, f.eks ved vasking... Er kaross/jord plusspolen ikke liker.. ;) takker for hjelpa no kan eg begynne og trekke kabler ogsånt til anlegget.. Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg