milman123 Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Har en ulyd i motor som kommer etter foreksempel 5 min på tomgang. en klar tikkelyd som er med også når jeg øker turtallet på bilen. den forsvinner plutselig, og kommer tilbake plutselig... er en chippa 1,8T. noen som har peil? evt ventilkakk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoeem Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Har en ulyd i motor som kommer etter foreksempel 5 min på tomgang. en klar tikkelyd som er med også når jeg øker turtallet på bilen. den forsvinner plutselig, og kommer tilbake plutselig... er en chippa 1,8T. noen som har peil? evt ventilkakk? Høres ut som mangel på oljetrykk, ville starte med å få sjekket opp i det jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Dette er helt vanlig! Bare hør med alle Audi verksteder. Det er ikke farlig, men en veldig ubehagelig lyd. Min er på akkurat samme måten;) Det er ventilene som lager denne lyden, men hvorfor er jeg ikke helt sikker på:wonder: Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Verdens mest vanlige spørsmål blant 1.8(T) 20V-gutta.. N80 heter ventilen. Den er for utlufting av tanken (via et kullfilter til innsug for å forbrenne denne gassen/dampen).. Noe å bekymre seg over? Nei :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 det samme har jeg hatt på både passaten og a4 med aeb motor og det er ingen fare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Min ADP lager også denne lyden.. no problemo. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milman123 Skrevet April 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 okey! kjekt med flinke folk! så dette er mest sansynligvis denne ventilen... ingen ting å bry seg om altså? ingen vits i å få i ny heller? liker ikke den lyden men:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg