Rekord Skrevet November 14, 2009 Rapporter Share Skrevet November 14, 2009 Jeg har hatt en Hörman Siter Daihatsu Charade G11 Turbo (SMÅBIL POWER) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnoTurbo Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Er det bare meg med uno eller?Skrik ut!!! Jeg har Uno ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larssenftw Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Heisann! Jeg har en fiat uno turbo i.e 86mod som jeg skal få på veien, mangler gass wiren, den som går mellom gasspedalen og motoren.. Er det noen som vet hvor jeg kan finne denne??? Er også ute etter hørmann styling!!! Siter Rolling Audi A4 B5 1995 1.8L ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Mekonomen har sikkert gassvaier. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan87 Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Heisann! Jeg har en fiat uno turbo i.e 86mod som jeg skal få på veien, mangler gass wiren, den som går mellom gasspedalen og motoren.. Er det noen som vet hvor jeg kan finne denne??? Er også ute etter hørmann styling!!! Hei, her kan du kjøpe hørmann styling http://www.streetdesign.no/?id=5045 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larssenftw Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Mekonomen har sikkert gassvaier. Mekonomen har ikke det.. Meca har heller ikke.. Vet ikke hvor jeg skal få tak i wire :S Siter Rolling Audi A4 B5 1995 1.8L ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larssenftw Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Ingen som har delebil eller noe sånt?? Vet om noen som kan skaffe fiat uno turbo gass wire??? Mangler bare dette for å kunne kjøre bilen... HJELP! Siter Rolling Audi A4 B5 1995 1.8L ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uno45 Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 Ingen som har delebil eller noe sånt?? Vet om noen som kan skaffe fiat uno turbo gass wire??? Mangler bare dette for å kunne kjøre bilen... HJELP! går vel alltids an å lage noe hjemmemekk på uno :) har kikka litt på gasswiren min, og det er vel egentlig bare å få strekt en wire og satt på endehoder som passer med gasspedalen og i motorn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larssenftw Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 går vel alltids an å lage noe hjemmemekk på uno :) har kikka litt på gasswiren min, og det er vel egentlig bare å få strekt en wire og satt på endehoder som passer med gasspedalen og i motorn... Var det jeg endte opp med å gjøre. Men skrik ut om du trenger noen deler. Har det meste og skal plukke av delebilen før jeg vraker den. Har MASSE deler :) Selges billig :) Siter Rolling Audi A4 B5 1995 1.8L ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uno45 Skrevet Juni 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 Var det jeg endte opp med å gjøre. Men skrik ut om du trenger noen deler. Har det meste og skal plukke av delebilen før jeg vraker den. Har MASSE deler :) Selges billig :) PM sendt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bogno89 Skrevet Mai 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2011 eg har ein Hörman med ca 180 hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SySt0m Skrevet Mai 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2011 Jeg har en Fiat Uno fra 86 :D pusser rust, har planer om å få den strøken. 8cm senk, sideskørt, 15"felger, anlegg, frontrutestreamer, effektanlegg og masse godsaker. skal på lakkering snart, hvit og lilla! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisTARD Skrevet Juli 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2011 eg har ein hörman med ca 180 hk bilde??? Siter SPEEEED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg