Volvonifør Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Siden femmer fra Audi visstnok ikke går an, så får jeg heller prøve meg på 2.0 liter med NA trim, går det an med 1.8 også så tar jeg gjerne imot aaaaaalle forslag med stor takk! Kvassere kam og sånt er jeg klar over, men er det noen som har forslag til hva jeg kan gjøre for å få høyere kompresjon her? Er det mulig å få tak i lettere svinghjul et sted? Og hva må jeg gjøre med eksos, bremser, etc? Altså hvor mange gamp jeg kan dra ut av motoren uten å skifte eksos og bremser? Mvh Vento Dude Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 http://www.bilforumet.no/tuning-styling/225055-komplett-trimpakke-passende-audi-vw-1-6-2-0l-motorer-selges.html Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet April 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Takk! :) Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Takk! :) lettet svinghjul er ikke problem å skaffe. jeg har ett på 3kg i min vw. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Takk! :) Jeg ville hvertfall gått for den toppen hadde jeg fortsatt hatt bensingolfen min. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet April 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 lettet svinghjul er ikke problem å skaffe. jeg har ett på 3kg i min vw. Hvor har du skaffet det da? Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Hvor har du skaffet det da? Du tar et tilsvarende til det du har nå og leverer det til et maskineringsverksted, be dem dreie av og balansere det. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet April 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Du tar et tilsvarende til det du har nå og leverer det til et maskineringsverksted, be dem dreie av og balansere det. aha:bok: Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 aha:bok: det er for lett til å brukes på en vanlig bil. mitt er kjøpt ifra ett tysk tuning firma. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet April 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 det er for lett til å brukes på en vanlig bil. mitt er kjøpt ifra ett tysk tuning firma. Hvilket firma? Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Hvilket firma? du kan bare glemme å bruke det til vanlig, du kommer deg ikke opp en bakke, kan ikke ta bakkestart. eneste grunnen til at jeg har det er pga at jeg skal kjøre kun på bane med min bil, og da er det greit med vill respons. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Hvorfor ikke 1.8T 20V? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet April 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 du kan bare glemme å bruke det til vanlig, du kommer deg ikke opp en bakke, kan ikke ta bakkestart. eneste grunnen til at jeg har det er pga at jeg skal kjøre kun på bane med min bil, og da er det greit med vill respons. Aha :P Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet April 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Hvorfor ikke 1.8T 20V? tenkt på forsikring? Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Aha :P du kan få tatt litt av det originale. men ikke ta for mye, til gatebruk vil jeg si at man kan ta maks en kg, mitt er lettet litt over 4kg hvis jeg ikke husker helt feil. andre ting du kan gjøre er å bytte eksos, grenrør, bruke BTI sin guide for diy porting av topp. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.