leet0rz Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Hei. Jeg vurderer(i framtiden, vel og merke) å kjøpe en skyline gtr34. Mine spørsmål er følgende: Hvor bør jeg kjøpe, når bør jeg kjøpe, blir det problematisk å frakte den til Norge, hvor mye vil det hele koste meg og er den i det hele tatt legal i Norge? Jeg vil helst unngå å måtte bygge den om, tenker på ratt på feil side osv. Takk for din tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leet0rz Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Tar og imot samme info på r33. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 For å få en slik på skilter (og lovlig) idag så må det et mirakel til. Regn med at i fremtiden så blir det ikke lettere. Søk gjerne i forumet etter Skyline etc. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leet0rz Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Hva er det mirakelet? Hvis det er en mulighet i det hele tatt, ville jeg satt pris på mer info. Det er om du har... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Tror jeg heller ville ha brukt tid og energi på en bil jeg kunne ha fått skilter på.. Det finnes vel endel tråder på diverse forum om dette.. :) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leet0rz Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Du har vel ikke noen eksempler på biler som går like bra som skyline, og som ikke koster alt for mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Tror du må komme med en mer konkret prisantydning. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Holder vel antageligvis lenge med en Evo eller en STI.. av litt nyere dato.. :) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leet0rz Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Har sett litt på evo, liker derimot ikke STI. Tenker vel en prisklasse 300k-700k. Sleng på mer om dere har. Thanks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 om du skal handle i den prisklassen ville jeg GLATT gått for evo av eldre type.. altså EVo 6 . skal du ha deg nyere. så har du evo 8-9 Skyline kan du enkelt å greit GLEMME å kjøpe og få skilter på i norge! om du virkelig har lyst på det, får du heller kontakte de veldig få skyline eiere i norge med skilter og gi dem en overdreven pris for å kjøpe bilen av dem Finnes ca 3-4 R34 med skilter i norge og minst 2-3 R32 Skylines. enda ikke sett en eneste R33 Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Tror Ferdinand Motor har en Evo6 TME inne. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 om du skal handle i den prisklassen ville jeg GLATT gått for evo av eldre type.. altså EVo 6 . skal du ha deg nyere. så har du evo 8-9 Skyline kan du enkelt å greit GLEMME å kjøpe og få skilter på i norge! om du virkelig har lyst på det, får du heller kontakte de veldig få skyline eiere i norge med skilter og gi dem en overdreven pris for å kjøpe bilen av dem Finnes ca 3-4 R34 med skilter i norge og minst 2-3 R32 Skylines. enda ikke sett en eneste R33 Går 2 stk R33 i Bodø med skilt ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leet0rz Skrevet April 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Hvor mye koster en evo 6 i dagens Norge? Thanks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 er det så vanskelig å sjekke det på http://www.autodb.no http://www.finn.no eller motortorget/motorborsen? De ligger på ca 400k for en STRØKEN evo6TME Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leet0rz Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Tydligvis, jeg fant ingen evo 6 på noen av de sidene, bare evo5 / 2x evo8. Mulig jeg er dårlig å lete. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg