Heidrun Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Hei. Er usikker på om jeg skulle poste dette i dette forumet. Men jeg har en Honda Accord 1994 model 2,0 IS. Setene er utslitte, og jeg har lyst på nye seter. Ikke av Typen Recaro. Men mere av den typen som sitter i en 5 eller 7 serie til BMW. Altså komfort så det holder. Åssen går jeg frem. Går jeg inn på bilseter på nettet så er det stort sett Recaro eller andre sportseter som kommer opp. Vil gjerne ha lyst skinn. Dette tror jeg vil heve bilen rent kvalitetsmessig. Men jeg aner heller ingenting om hva dette vil koste rent prismessig Hilsen Håkon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 blir accorden levert orginalt med skinn interiør?? om den blir, så kan du ta ein tur på den lokale vraken og se etter interiør:) andre brukt marked kan og lønne seg å titte på, hondaforumet feks..kanskje Honda selv kan skaffe eitkvart men det kan koste litt.. Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg