Lomper Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Heisann folkens. Jeg var så uheldig idag at jeg smalt golfen min inn i en fender da jeg fikk kontra på bilen. Skaden var ganske liten, men også såpass stor at det ikke ser fint ut. Når jeg sier liten mener jeg at det var bare 1 del av karosseriet som ble skadet. Skaden skjedde bak på bilen, ingenting av bakdøren ble tatt, og heller ingenting av stumpen, men det dekselet der bensinlokket sitter. Altså det rundt :P Spørsmålet mitt er, vil det bli VOLDSOMT dyrt å kjøpe nytt deksel? Fikk et par riper på døra, men dette fikser jeg bare hos noen proffesjonelle. Det ser ikke akkurat pent ut med en stor bulk på siden av bilen. Takker for svar! -Hilsen frustrert Golf-eier =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 ikke så mye du må ut med tenker jeg.. :) men den er uasett verdt å fikse, bulker er ikke fint å se på :p Siter 1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lomper Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Se det ja. Nå har jeg fått en pris på dette. Skaden kom på 32.000. Ja, 32.000. Jeg skal faen meg ta å d.sdfasdf 4YK+P¨02OK$´ asdfasdf a.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Når du sier deksel, mener du bakskjermen? Er endel jobb å skifte denne da den går i ett med taket ++. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lomper Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Grunnen til at han sa det ble 32.000 var fordi denne bakskjermen var sveiset fast, og det var mye arbeid å få den av. Ikke nok med dette, men de måtte også hellakkere døra grunnet noen riper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg