MariusAudi Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 hei er det noen som har litt peiling på hvordan man kan koble lys til grøftlys brytern, når det ikke allerede er grøftlys på bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dobben Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 hei er det noen som har litt peiling på hvordan man kan koble lys til grøftlys brytern, når det ikke allerede er grøftlys på bilen? Du vet hvordan man bruker et relè ja? isåfall så tar du bare styrestrøm fra tåkelys-polen på baksiden, den finner du ved å bruke et multimeter. Du setter minus-delen av multimeteret på gods, også prøver du forskjellige poler på baksiden. Du må bare se hvilken som endrer utslag når du slår av og på tåkelysene på bryteren :P Vet at jeg er ekstremt dålrig å forklare, men håper det var hvertfall litt til hjelp :p Siter 2007 Ford Focus 1,8 Tdci Titanium [X]2005 Ford Focus 1,6 Tdci Sport [X]2002 Audi A4 1.8 T Quattro [X]1995 Audi A4 1.8 [X]1998 Audi A3 1.8 T Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusAudi Skrevet April 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 hehe ikke akuratt det letteste å skjønne seg på men takk for hjelpen da er jeg noen steg nermere seier med bilen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ejhoi Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Jeg mener det er en link her tidligere. Det var en bra skisse på hvordan man kan koble til tåkelys foran. Det er bare å søke eller lete etter linken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg