Deicide5997 Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Hei, er det noen som vet hva et lite gult oransje rødt firkantet merke betyr? jeg har sett det på flere biler (bakluke), og lurer fælt på hva det betyr. noen ideer? gjerne med referanser :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 http://www.ditec.no/ Case closed. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 nei men det lurte på jeg det samma, trudde det var K & N logo Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 NEi, da var saken i orden... Har jo alltid trodd det var lakk (Blitt fortalt dette), men det er jo bare en fancy polering... Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deicide5997 Skrevet April 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 mange takk! dere har berget dagen! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg