hegg. Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 bilen er ein 85 modell egentlig en 1,6 men bygget om til g60 så har et par små ting ijen før gokjenning,. men hvordan legger jeg inn bilder?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 hejsann :) har du holdt på lenge med den ? isåfall hva har du gjort bilder legger du inn ved å enten laste opp : http://imageshack.us/ http://photobucket.com/ ( her må du registrere så kan du lagge eget album ) så kopierer du DIRECT LINKen så skriver du slik så får du bilde :) lykke til Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hegg. Skrevet April 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hegg. Skrevet April 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hegg. Skrevet April 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hegg. Skrevet April 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 får ikke helt til dette nei.hehe bilen ble vel bygget om for ca 2 år siden var en kompis som eide den da men var med han på ombygingen så kjøpte jeg den for ca et år siden med litt ting som jen sto så regner med skilter om kort tid nå alle delene på bilen kommer fra en donor bil fra tyskland så motor er trimmet g lader er portet vet ikke va som er jort men bilen går mye bedre en en orginal g60 må ha den i bremse benken når jeg er ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 (endret) [ IMG ]http://img8.imageshack.us/img8/5333/1000348f.jpg[/img] slik må det se ut for at det skal funke ;) herregud! er dette bilen til Asbjørn ? :D assi ? haha han som importa en delebil fra tyskland han var en av de første jeg snakka me før jeg skulle kjøpe bil. han rådet meg til å ikke gjøre det pga det kostet han ALTFOR mye, og han hadde rett :( Endret April 7, 2009 av Ghost. Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 denne her : Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hegg. Skrevet April 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 stemmer d er den gammle hans ja. d ble en dyr bil til slutt ja dette.hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hegg. Skrevet April 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 hvis du beholder de ytterste IMGene du har 2 poster før og fjerner de inni og ikke lager noe mellomrom får du det til Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 mellomrom http:// vekk Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Pen pent pent !! Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg