Flessern Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Jeg har en volvo 240 gl 1990 modell, B230F med sånn LH-jetronic innsprut.. På bilen er det nå byttet: motor Hjerne luftmasse måler innsugspakning spjelhuspakning lambdasoned plugger ledninger rotor fordelerlokk Slutttrinn Før hadde jeg masse feilkoder på den men etter dette byttet så lyser ikke motorlampa lenger. MEN, bilen fusker fortsatt og ingen på volvo skjønner noe å MANGE mekanikere har sett på det og skjønner ingen ting. Kan det være en feil i ledningsnettet eller kan det være noe annet, som jeg ikke har byttet? Har drivi å kødda nå i 3 måneder med dette, Ikke akkurat et godt førsteintrykk av volvo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Sitter det et støyrele til dysene ved kjølevæsketanken på denne? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flessern Skrevet April 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 er mulig... men har funnet ut feilen nå.. etter 4 måneder... en dyse som ikke tetta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg