SofaPute Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 (endret) Hei, Noen som vet om dette er en kurrant jobb å bytte selv? Ladetrykksensoren som sitter på rører etter IC. Delnr 18 på bildet Endret April 6, 2009 av SofaPute Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsnikksnakk Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Hei, Noen som vet om dette er en kurrant jobb å bytte selv? Ladetrykksensoren som sitter på rører etter IC. Delnr 18 på bildet lett som en plett det der gitt. ihvertfall på min bil, men den satt ikke akkuratt der, den satt oppå coolern. Å hvis du først skal bytte ville jeg satt inn en som tåler mer. en 3 bars sensor. den orginale er bare 2,5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet April 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Hehe lett som en plett ja. Hvordan kommer jeg til? underkant? fra panser? demontere noe? Ny sensor er i hus, trenger bare litt veiledning til hvordan jeg kommer til Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsnikksnakk Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Hehe lett som en plett ja. Hvordan kommer jeg til? underkant? fra panser? demontere noe? Ny sensor er i hus, trenger bare litt veiledning til hvordan jeg kommer til hvis det er sånn det ser ut hos deg må det jo være lettes i komme til ovenfra. så vitt jeg vet er det jo bare en kontakt. Jeg har en 02 mod å da satt den oppå coolern. da vil jeg tru det er lettest å komme til unnerfra, skru ut innerskjermen osv.... Jeg byttet forøvrig hele coolern jeg da til en frontmontert en ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg