random4k Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Heisann Trenger noen tips. Har akkurat handlet meg A4 1.8 TQ 2001 mod. Skal kjøre en enkel "service" av bilen. Hva trengs å byttes av deler for at den skal bli like god som ny igjen? plugger filter osv osv ? Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 En grei service er: - Oljefilter, bensinfilter, luftfilter - Plugger, ledninger - Ny olje på motor og evnt girkasse - "Flush" av motoren før du bytter olje. Er mitt tips. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Wasa- Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Kullfilter ville jeg også skiftet:) Siter 2010 Audi A3 1.6 TDI sportback S-line 2002 VW Golf TDI 4MOTION(solgt) 2002 A4 1.8 TQ Lim (solgt) 1999 A4 1.8 TQ Avant (solgt) 1995 A4 1.8 Sedan (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Kullfilter ville jeg også skiftet:) nå har jeg hørt det også :P haha Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Wasa- Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Har du ikke hørt det?:D Siter 2010 Audi A3 1.6 TDI sportback S-line 2002 VW Golf TDI 4MOTION(solgt) 2002 A4 1.8 TQ Lim (solgt) 1999 A4 1.8 TQ Avant (solgt) 1995 A4 1.8 Sedan (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Tar u en vanlig longlife, så bytter dem alt du trenger;) sleng med register/vannpumpe så er du i mål:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet April 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Høres godt ut. takk for svar =) Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Husk at dette er ting som koster en formue på et versted, som du fint kan gjøre selv på en time. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 nå har jeg hørt det også :P haha Kullfilter/pollenfilter. Kjært barn, mange navn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Husk at dette er ting som koster en formue på et versted, som du fint kan gjøre selv på en time. Unntatt register og vannpumpe;) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Kullfilter/pollenfilter. Kjært barn, mange navn Jeg hører dem stort sett bruker kullfilter som benevning:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg