Gå til innhold

STREETCARS TREFF 2 mai Lånkebanen

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var et greit treff dette her! Var der fra ca kl 11 til 17.

En ting til ettertiden: Bedre plassering av flaggvakter. Skropel Omegaen som kjørte ut og ble sittende fast var det ingen som fikk med seg, og gulflagget kom ikke opp før føreren gikk opp langs banen og varsla flaggvakta.

Hadde lyst å kjøre sjøl, men bilen er ikke klar, hadde vært et ypperlig treff å prøve seg på da det ble lite biler på banen utpå ettermiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vært et ypperlig treff å prøve seg på da det ble lite biler på banen utpå ettermiddagen.

 

Jeg heiv meg med på slutten, men de avslutta banekjøringa skuffende tidlig. På infoen som jeg hadde lest så skulle portene stenges 21.00. Men det kan jo være det tar 4 timer å rydde da, det vet jo ikke jeg noe om....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heiv meg med på slutten, men de avslutta banekjøringa skuffende tidlig. På infoen som jeg hadde lest så skulle portene stenges 21.00. Men det kan jo være det tar 4 timer å rydde da, det vet jo ikke jeg noe om....

 

Du som har en rød Volvo 740? Synes å erindre at det var en av dem utpå der seint på ettermiddagen ja! Og det viste seg vel nok en gang at Volvogutta er best til å sladde da de to av de som var flinkest til å sladde rundt banen var to volvo stasjonsvogner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som har en rød Volvo 740? Synes å erindre at det var en av dem utpå der seint på ettermiddagen ja! Og det viste seg vel nok en gang at Volvogutta er best til å sladde da de to av de som var flinkest til å sladde rundt banen var to volvo stasjonsvogner

 

Rød 740 ja, skulle egentlig stå opp i rett tid og bli med fra børjan av, men sovna av :P

 

Hvilke stasjonsvogner tenker du på, den brune 245 og ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rød 740 ja, skulle egentlig stå opp i rett tid og bli med fra børjan av, men sovna av :P

 

Hvilke stasjonsvogner tenker du på, den brune 245 og ?

 

tenker vel på 245n og den 945n tenker jeg?

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Legger link til denne siden på OMC-Forumet også jeg :)

[o]'90 Opel Omega 2.0i

[o]'90 Opel Omega 3000 24v

[o]'96 Opel Vectra 1.7TD

[x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs)

[x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår