Gå til innhold

Street legal redline

Ranger emnet


zones

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Originally posted by Blix1

viss du ikke har 5gb å dele med andre så kommer du ikke inn der. jeg har nettopp prøvd.

 

Jeg sharer over 5GB så det går greit, kom inn da..

 

Takker for adressen MuVo!;)

 

Fant spillet på DC++ nå..men vet ikke om jeg laster ned riktig.

Fila er på 33mb ett eller annet.

Skal man laste ned .exe fil eller .zip? eller?

Laster ned denne først ög sjekker ut, men så at det var større filer der se..:D

- 03 S3

x 97 A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by even_e84

image filen til street legal redline kan hete "IMS-SLRR.BIN" og du må også laste ned "IMS-SLRR.CUE" visst du skal bruke deamon tools eller .no

 

EDIT: *.bin filen er på ca 765mb og *.cue filen er på 0.8kb

Trenger ikke que-fil for å bruke deamon. Når du skal velge fil, velger du bare "view all file types" eller "vis alle fil-typer", så velger du .iso eller .bin eller .img eller hva-det-nå-er-du-bruker-fila. enkelt og greit.

Jeremy Clarkson on Norway:

"Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nitrisious-E

 

Ok, takker!

Daemon tools har jeg så da skal jeg vel klare det!?:)

Hmm..ja, nå har det seg sånn at det kommer en feil hver gang jeg skal kjøre Daemon, vet ikke hvorfor men dette står det: "Windows får ikke tilgang til den angitte enheten, banen eller filen. kanskje du ikke har tilgangsrettighet til objektet."

 

Det kom det nå plutselig!:mad: Hva er feil, noen som vet??:rolleyes: Og jeg som akkurat har fått lasta ned spillet på en gjennomsnitts hastighet på 3mb/s med ADSL 704kb/s linje!:D

- 03 S3

x 97 A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår