Boosti Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Bilen min skal eu-godkjennes på torsdag, og da må jeg opp til bt på fredag og bestille skilter. Men nå som det tar sånn tid med de nye skilta får jeg vel ratt ikke skilta før etter påske. Noen som veit om det er mulig og bestille skilta alt imorra, altså før bilen er godkjennt? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Tviler på at du kan bestille skilta før den er EU-godkjent, er ikke sikker. Men på Risløkka i oslo fikk jeg faktisk skiltene mine på dagen, trur dem har sånn trykkeri der. Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 ok..tar vist tre dager til ei uke her på hønefoss. Bestillte skilter i januar til en annen bil, og ta tok det 2 uker før skilta var på plass. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Kan du ikke høre med Risløkka? Kan pluttselig være verdt å ta en kjøretur inn til Oslo for å hente skilt da, er jo samme hvor man bestiller skiltene. Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet April 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Fikk faktisk bestillt skilter idag, selv om bilen enda ikke er godkjent :) Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg