stian90 Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Jeg kjøpte meg en ny antenne her til bilen som jeg monterte i bakruta (vindusantenne). Det er integrert antenneforsterker i den som går på 12v. Jeg har prøvd den både med og uten forsterkeren kobla til og merker ingen forskjell i kvaliteten på lyden på stasjoner som kommer bra inn og dårlig inn. Er det noe vits å koble opp den, er det å anbefale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Er det noe vits å koble opp den, er det å anbefale?Enkelt sagt; Ja. Har prøvd det samme med egne ting her og har merket klar forskjell i grisgrendte strøk, så umiddelbart virker det rart du ikke hører forskjell. Hva var det du kjøpte? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian90 Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 (endret) Kjøpte en vindusantenne på BilXtra til 250 kroner eller noe. En sånn type: http://www.bilxtra.no/admin/common/getImg.asp?FileID=1272 Den skal ha 12dB forsterker innebygd. Det er et lys på antenna som lyser når jeg kobler i strøm i den. Men jeg vet ikke om det er noe vits da siden jeg ikke hører noe forskjell i det hele tatt. Nå har ikke bilen min skilter så jeg har ikke fått prøvd den ut på forskjellige steder, så jeg får kun testa antenna i den gropa nedafor huset jeg bor. Jeg får inn Radio Norge, Radio Romerike og P4 knallbra, andre kanaler jeg får inn relativt bra og andre kanaler som går inn veldig dårlig. Og med antenneforsterkeren kobla i, hører jeg faktisk ikke forskjell i det hele tatt. Jeg vet ikke om det vil endre seg når jeg kjører. Skal også nevnes at antennelednigen fra radioen er 4 meter lang + den som sitter i antenna er ca 1,5m Endret Mars 31, 2009 av stian90 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg