hertz Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Er på utkikk etter bil no. Er snart 18 år og det er førstegangs bil eg skal ha. Lyst på bil me Turbo motor som går godt, og som kan vere lett og få litt eksta hester ut av. Noken forslag? pris opp til 80 000kr +- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 bmw m535i volvo turbo div audier golf vr6 mercedes 24v ++ Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Opel Calibra 4x4 Turbo. Det er i utgangspunktet litt for kraftige saker for en 18-åring, men jeg har trua på trådstarter. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Om man er gla i å skru, så er nok Calibra turbo et godt valg.. (Obs. Veldig gla i å skru).. Mer trøbbelfylt bil skal man lete lenge etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 gå for en 200sx s13. jeg har ikke sjekka finn.no, men for 80k tipper jeg du vil få en som ser bra ut + noe som kjører fra det meste :) om du er ute etter et fartsmonster i den prisklassen, så kommer ikke jeg på noe annet.. Siter mitt mini prosjekt: http://www.bilforumet.no/m3-serien/222249-bmw-m3-e46-ess-mini-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 VEEL! 18 åring med fersk lapp og ladetrøkk! det er faen ikke noe bra sammentreff! skaff deg en bmw 316 med 102 hk og bakhjulstrekk. Lær deg å kjøre bil først du gutten min før du setter deg bak rattet på på en bil med mer enn 150 hk! Du skal passe deg så du ikke ender opp med å stå midt på åkern og spise JORBÆR!!!! Learn to drive! then you get a big ENGINE! forresten så har ikke 18årige turbo gutter noe vett i huet! jeg snakker om sånne som kommer rundt svingen i hundre å hælvete...og drar av veien i 180 med sladd på tør asfalt! gutter med sånne drømmer er farlige sjåfører!dukenukem Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Forsikringen er vel ikke så billig heller... Men har jo Nissan 200sx Ford Cosworth Honda Civic T Toyota MR2 GT2 Audi har et par med snurrbo. Foreslår at om du er 18 og skal absolutt ha deg turbo kjøp deg en Volvo 740 TIC eller en gammal audi turbo Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 For alt vi vet så kan jo trådstarter være bilcrosskjører og en jævel til å kjøre, så kanskje på tide og slutte å behandle han som en småunge! Til trådstarter: Du har jo litt penger å legge inn, så hvis du absolutt skal ha noe som går godt så ville jeg valgt golf vr6. Det har jeg hatt lyst på selv oxo. Det er en god bil som ligger godt, man må bare være forsiktig med pådrag i 1. og 2. gir, spes hvis man svinger litt, ut fra rundkjøring f.eks. Den kan du fikle litt med selv oxo, man får jo kompressor til dem:) Ikke å anbefale kanskje, da du vil få så mye hester at det blir en drapsmaskin:) Andre valg er jo golf IV Gti, dem ekke så dyre lenger, dem har jo 1.8t og kan chippes og div. Bmw 325i er jo rått, ca like mye hester som vr6, men jeg vil legge til at vr6 har myyyye råere lyd;) og går litt bedre. Lykke til med bilvalg:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 HER er en sprek bil du kan kjøre deg ihjel i Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Opel Calibra 4x4 Turbo. Det er i utgangspunktet litt for kraftige saker for en 18-åring, men jeg har trua på trådstarter. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16641487 Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 HER er en sprek bil du kan kjøre deg ihjel i Sykt rå bil, men likte ikke den hønsegården frammi der;) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 For alt vi vet så kan jo trådstarter være bilcrosskjører og en jævel til å kjøre, så kanskje på tide og slutte å behandle han som en småunge! Til trådstarter: Du har jo litt penger å legge inn, så hvis du absolutt skal ha noe som går godt så ville jeg valgt golf vr6. Det har jeg hatt lyst på selv oxo. Det er en god bil som ligger godt, man må bare være forsiktig med pådrag i 1. og 2. gir, spes hvis man svinger litt, ut fra rundkjøring f.eks. Den kan du fikle litt med selv oxo, man får jo kompressor til dem:) Ikke å anbefale kanskje, da du vil få så mye hester at det blir en drapsmaskin:) Andre valg er jo golf IV Gti, dem ekke så dyre lenger, dem har jo 1.8t og kan chippes og div. Bmw 325i er jo rått, ca like mye hester som vr6, men jeg vil legge til at vr6 har myyyye råere lyd;) og går litt bedre. Lykke til med bilvalg:) Og hva mener du med at siden han er bilcrossfører så ER han en god sjåfør? Mange som kjører bilcross som er idioter på veien.. Hahaha minner meg om Zebra rally btw OT Zebra rally er TV2 zebras kjendis bilcross hvor ingen kan en dritt.. Back to topic. Foreslår trådstarter kommer med noen merker han selv foretrekker og spør folk utifra hva de har av erfaringer. Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 VEEL! 18 åring med fersk lapp og ladetrøkk! det er faen ikke noe bra sammentreff! skaff deg en bmw 316 med 102 hk og bakhjulstrekk. Lær deg å kjøre bil først du gutten min før du setter deg bak rattet på på en bil med mer enn 150 hk! Du skal passe deg så du ikke ender opp med å stå midt på åkern og spise JORBÆR!!!! Learn to drive! then you get a big ENGINE! forresten så har ikke 18årige turbo gutter noe vett i huet! jeg snakker om sånne som kommer rundt svingen i hundre å hælvete...og drar av veien i 180 med sladd på tør asfalt! gutter med sånne drømmer er farlige sjåfører!dukenukem :word_ms Det gjelder flere enn 18-åringer dette her, men absolutt poeng. Mr_Q, trådstarter kan ha vært rallysjåfør siden han kunne gå for alt jeg vet, men det var han 20-åringen som kjørte seg ihjel på Bygdøy.. Som da mener jeg nå at denne saken må sees isolert sett i forhold til andre ulykker med ungdom, i og med at karen faktisk var drita, men evnen til å ikke tenke konsekvenser er tydeligvis manglende.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Og hva mener du med at siden han er bilcrossfører så ER han en god sjåfør? Mange som kjører bilcross som er idioter på veien.. Hahaha minner meg om Zebra rally btw OT Zebra rally er TV2 zebras kjendis bilcross hvor ingen kan en dritt.. Back to topic. Foreslår trådstarter kommer med noen merker han selv foretrekker og spør folk utifra hva de har av erfaringer. Sier ikke at bilcrossførere oppfører seg langs veien. Men dem kan å kjøre bil! Vet åssen den oppfører seg osv osv. Jeg har aldri sagt at dem ikke kan kjøre idiot, det var dine ord:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 UNGDOMMEN i dag er håpløse.. de har enda ikke lært seg å gå rett.. men sprek bil skal dem ha.. håper for guds skyld du ender opp med noe litt mer moderat så du slepper å ta livet av andre i trafikken med;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg