Bhplay Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Noen som har overhalt bremsecalipter bak før...? Passat 2001 4motion.. Siter Vw Passat 1,9 tdi stv 90hk 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoSnuskus Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Spørs vel hvor og hvorfor den lekker om det er noe å overhale eller bytte hele shiten vil jeg tro. Siter VW CADDY 1.9 TDI 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Måtte demontere hele min caliper når eg byttet bremser nå sist, klarte å dra av gummi beskyttelsen når eg skulle vri inn stemplet, men det virket da lett å fikse disse, igrunn så er det bare denne støvgummi, og en liten pakningsring rett innenfor, så klarer man å få denne ringen til god pris, så er det nok lett å fikse,, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bhplay Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Min lekker i en gjennomgang med en fjær på... repsett kostet ca350,- og en ny calipter kostet 2600,- (på Mekonomen).. så jeg gjør ett forsøk :-) Siter Vw Passat 1,9 tdi stv 90hk 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg