buskmann Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Hei Trådstarter har pr i dag mulighet til å slette de trådene han har startet selv. Det er en forbanna uting, da han samtidig sletter alle andres innlegg også. Jeg gjør meg stor flid i å skrive informative svar på korrekt bokmål. Det kan være flere enn trådstarter har interesse av å lese de svarene. Da er sletting svært dumt. Noen ganger søker jeg etter mine egne, gamle innlegg fordi jeg ikke gidder å skrive det samme to ganger. Da er det tåpelig at en vilkårlig guttunge har slettet mitt innlegg. Er det mulig å skru av allmenn mulighet for sletting av tråder? Sekundært at man bare sletter sine egne innlegg ved sletting av tråder. Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Nei. Det hadde sett temmelig dumt ut hvis trådstarter kunne slette sitt første innlegg, og svarene sto igjen. Uten topic ;) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 Derimot er det faktisk en uting at folk spør etter noe, får svar og deretter sletter tråden. Dette er like forkastelig som folk som kun "leecher" fra fildelingsnettverk uten å yte noe tilbake. Bare så det er sagt. For å si det sånn. Lzzm... På en måte. Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg