Gå til innhold

Min kommende rallycrossbil :

Ranger emnet


opasb

Anbefalte innlegg

dashbordet veier jo ett tonn da.. og bilen din blir jo så myk når du har ett gulv uten profiler vill bilen lette på inner hjulet mye lettere enn hvis du hadde hatt org gulv... bare min mening..

 

 

skjer ikke... blir nokk forsterket så det blir like stivt eller stivere ;)

Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil)

Bmw 325i 87, Rallycross National

Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt

Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så lenge du ikke tenker kriga i toppskiktet så syns jag du ska bygga precis som du vill. Ikke hör så mye på alla "proffen" här på sidan.

Du får erfaring med tiden om ting du gjort rett eller galt.

Ser ut som ett helt OK bygg syns jag da. Driver med ett liknande prosjekt jag å, men med en Volvo Amazon -66. Mange som slaktat mitt prosjekt å, men så lenge det bara er för gøy som hör jag ikke så mye på folk.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ikke tenker kriga i toppskiktet så syns jag du ska bygga precis som du vill. Ikke hör så mye på alla "proffen" här på sidan.

Du får erfaring med tiden om ting du gjort rett eller galt.

Ser ut som ett helt OK bygg syns jag da. Driver med ett liknande prosjekt jag å, men med en Volvo Amazon -66. Mange som slaktat mitt prosjekt å, men så lenge det bara er för gøy som hör jag ikke så mye på folk.. hehe

 

 

vet det vettu : ) blir nokk mye feiling og feiling den første tia her :D

Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil)

Bmw 325i 87, Rallycross National

Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt

Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye selvskrevne eksperter inne på dette forumet til tider, så kan fort ta motet fra en det.. Men, jeg vil tro og mene att det skal være fullt mulig å underholde deg selv inni den bilen der når den kommer på bana med eller uten hjulløft! Hehe

 

Lykke til videre med ett artig prosjekt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye selvskrevne eksperter inne på dette forumet til tider' date=' så kan fort ta motet fra en det.. Men, jeg vil tro og mene att det skal være fullt mulig å underholde deg selv inni den bilen der når den kommer på bana med eller uten hjulløft! Hehe

 

Lykke til videre med ett artig prosjekt!![/quote']

 

hehe :D

 

idag var jeg og hentet biltransport hengeren jeg hadde bestilt...

gleeeder meg til sommeren :D:D birthday

 

 

IMG_0780.jpg

 

IMG_0776.jpg

Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil)

Bmw 325i 87, Rallycross National

Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt

Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye selvskrevne eksperter inne på dette forumet til tider' date=' så kan fort ta motet fra en det.. Men, jeg vil tro og mene att det skal være fullt mulig å underholde deg selv inni den bilen der når den kommer på bana med eller uten hjulløft! Hehe

 

Lykke til videre med ett artig prosjekt!![/quote']

 

jaja:P bare forteller hvordan jeg ville ha bygd bilen jeg =) å det er på den måten vi bygger=)

Team Laban

Klubbmester NMK Gjøvik

Audi 100 2.5 TDI

Volvo 240 b230E bilcross bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott henger det der.. Prisen på den da? :p

 

Hvor er kjørebrua når den ikke er i bruk?

 

 

den blei 36.900.. ferdig registrert.... fikk vinsja med på kjøpet ;)

 

kjøre-lemmen ligger under hengeren i en ramme, ca under reflexen på sia der... dytter den inn fra siden av i en ramme.

 

skal lage en støtdemper på tippefunksjonen..så den ikke slår så hardt ned når bilen kommer på...;)

Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil)

Bmw 325i 87, Rallycross National

Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt

Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke ille pris det igrunn... Ga over 50k for vår.. Men den er litt mer fancy enn den du har. :p

 

 

klart jo mer man betaler tøffere henger får man...

 

ligger en luksus henger på finn til 129k pluss moms... intregert løftebukk osv.... hadde vært state og kommet på løp med en sånn :D

Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil)

Bmw 325i 87, Rallycross National

Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt

Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter mye tjo og hei og litt hoppsann.. så fant jeg igjen gnistene i pluggene :D

 

måtte gå igjennom hele nettet... og fant ut at jeg måtte tvangskjøre ett relee..

 

fikk også lagt bensinrør delvis opp... imorgen skal dem festes skikkelig og båttank/m pumpe skal i bagasjerommet... og kansje en oppstart på motoren etterhvert :D

Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil)

Bmw 325i 87, Rallycross National

Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt

Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår