daggis Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Kjøpte meg en Zachry forsterker for en god stund siden, den er vel noen år gammel. Lurer litt på hvor mange ohm denne er lagd for, og kanskje om noen har noe mere specs? Står powerstation 451w på den. Har to sikringer det står 20A 32V på. 4 kanalers. Noen som vet no om denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Originally posted by daggis Kjøpte meg en Zachry forsterker for en god stund siden, den er vel noen år gammel. Lurer litt på hvor mange ohm denne er lagd for, og kanskje om noen har noe mere specs? Står powerstation 451w på den. Har to sikringer det står 20A 32V på. 4 kanalers. Noen som vet no om denne? Hadde en slik en gang Husker ikke helt hva den het, mener det var 450w men mulig det samme som din. det var uansett 4 X 50W Og det 4 Ohm. Den kunne også brokobbles til 2 X ett eller annet. eller 2 X 50 og 1 X ett eller annet. Jeg syns den fungerte helt greit. Jeg hadde 4 coaks parrarell koblet i front kanaler, og en 12" sub brokobblet i bakkanaler. Fungerte helt ok. Men jeg brukte rimlige ellementer også Zachry. T.... Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg