vwcharlottis Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 hei hei :) jeg har ett lite problem, for en månedstid siden sluttet bremsene mine å fungere, fungerte bare så vidt om du tråkka veldig hardt og helt inn pedalen, vi har skrudd litt og tatt av en del som sitter litt under bremsevæskebeholderen, om dette er en slags vakumpumpe eller noe? uansett så hørte vi med møller på gjøvik og den kosta 17000 :p så noensom har noe sånt? eller vet hvor vi kan få tak i den, så ut som om den hadde brent eller noe, golfen har egentlig abs, men trur ikke denne er tilkoblet ettersom den ene sensoren bare henger å dingler under bilen :p hadde vært fint om noen hadde peiling, vil ha bilen på veien igjen nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rusto Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Har en slik bremse kraftforsterker som du trenger! 500kr Ring eller send mld så tar jeg den med til Gjøvik på Søndag... 99637321 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royterje Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 det er sikkert lekasje i systemet ditt. å da mest sansynligt bak. prøv å lufte bremsene. se om det hjelper. ta en titt på innsiden av felgene bak om det er fyktigt der. da er det der problemet er. Siter golf2 syncro med 1,8 20v turbo. golf2 vr6 turbo bora 1,9tdi vw lt bilbergningsbil vw transporter tdi arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcharlottis Skrevet September 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 har enda ikke fått igang bilen, Rusto har du fremdeles den delen? eller er det noen andre som har? må få igang igjen vinterbilen nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcharlottis Skrevet September 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 bitteliten bump :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adissalaka Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 er det med abs eller uten ?? Siter http://www.bilforumet.no/golf-2/227645-golf-syncro-1-9td-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg