Spiitfire Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Helt sikkert naglene eller den store splinten som er midt i diffen som har løsnet, skjedde nøyaktig det samme på min. Hvordan fikset du det? Vil du anbefale meg å reparere det eller bare å skifte hele gearkassen? Har snakket med noen som frarådet meg å åpne gearkassen, siden gearkassen er det vanskeligste på hele bilen. Men kan jo hende diffen bare er en smal sak å fikse? Siter 1967 VW boble Cabrio *Solgt* 1984 VW golf mk2 GTD. *Solgt* 1996 VW golf MK3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr@nk Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Hvordan fikset du det? Vil du anbefale meg å reparere det eller bare å skifte hele gearkassen? Har snakket med noen som frarådet meg å åpne gearkassen, siden gearkassen er det vanskeligste på hele bilen. Men kan jo hende diffen bare er en smal sak å fikse? Jeg fekk tak i ny kasse og etter det har det funket:) Jeg vil ikke annbefale deg å begynde åpne kassa, er en del styr... Få tak i ei brukt kasse du :) Siter VW Golf MK3 Prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiitfire Skrevet April 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Noen som vet om framdempere fra en 1993 TD golf passer 1996 1.9TDK golf? Skal hente girkassen i morgen sammen med dempere.. Siter 1967 VW boble Cabrio *Solgt* 1984 VW golf mk2 GTD. *Solgt* 1996 VW golf MK3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg