Gå til innhold

airbrush!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

mangen her som har fått tatt eller driver med kunstlakkering?? e kanon tøft spør du meg. noen som har eventuelt bilder av kunstlakkeringer? har selv fått tatt en campingvogn i haugesund, en som de kalle "laffen" en utrolig dyktig og hyggelig kar som eg anbefaler på mitt sterkeste! bare litt nysgjerrig på om andre som har fått lakket på div ting?

dodge coronet 69

opel kapitan 1970

volvo v70 2002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama og jeg driver å leker med airbrushing. Er jo drit moro.. Lakkert noen småting, som RC biler og hårfønere(!).. Sistnevnt til frisørsalong.

 

b_122243.jpg

Dårlig bilde, skal skaffe bedre..

 

Er jo en dritkul hobby, og er jo et hav av muligheter.

NSR160 her på forumet er hakket over middels rå med blåsepenn...

Definition of Old-School Hybrid Technology:

Burns both GAS and RUBBER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd meg på litt airbrush, på et panser til meg selv og dørsider og panser på en 4x4 til en kompis her nå ganske nylig.

 

Er skikkelig arti å holde på med da, men tidkrevende også.. Den bilen til kompisen skulle være sånn 'kjapt og gæli' fort gjort.. For han skulle på treff med bilen etpar dager etterpå. Men det tok 10timer med effektiv lakkering uansett da, 13 timer inkludert pauser og rengjøring av utstyr etterpå..

 

Panseret mitt lakka jeg i fjor sommer/høst, og med noen timer hver dag tok det nesten ei uke tilsammen med masse prakk, mellomsliping og bannskap. Men man skal jo lære av sine feil sies det.. :op:

 

Skulle egentlig gjøre mer med det motivet, men ser på det som en prøveklut til neste gang. Skal henge det panseret opp i garasjen som et minne om mitt første prosjekt.. :op:

 

Bilen til kompisen:

BilderEgilH036.jpg

BilderEgilH032.jpg

BilderEgilH029.jpg

BilderEgilH031.jpg

BilderEgilH030.jpg

 

Og panseret mitt:

S1030702.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår