Dante Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 hvor i alle dager går det ann å finne tak i 400-lykter (de runde) til manta b? har lett høyt og lavt, men klarer ikke å finne noen plass der de selger disse! hvis det er noen som vet, så må dere være så vennlige å si ifra! er helt desperat her jeg sitter =p finnes det noen andre lykter til manta b da, annet enn de kjedelige firkanta originale og 400-lyktene? ALT er bedre enn de originale! =p håper på snarlig svar. mvh Kim O. Kristoffersen Siter -91 BMW 320i -80 Opel manta b 2.0 -93 Citroën ZX 1.4i Reflex (ikkje mobb!) -98 Honda Snykleppar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Med all respekt; du er talentløs å lete. http://www.omc.no, registrer deg, start en ønskes kjøpt- tråd. Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjone Skrevet Juni 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2011 finnes dobble firkantede iallefall.. ebay.de Siter Biler: 78 Ascona B 2 dørs c20ne bruksbil, 77 Opel Manta B c20let sommerbil, 74 Opel Kadett C Coupe prosjekt (Fått ny eier), 86 Manta B GSI Chevy ls1 tprosjekt solgt. 77Ascona B c20let EDS 3+ omygd til 2.4i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielsm Skrevet August 7, 2011 Rapporter Share Skrevet August 7, 2011 har du ringt blomberg? opelhugg.no Siter Chevrolet Malibu Classic Wagon 1979 V8 410 bhp 383 STROKER VW caddy 1.9 TDI 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Desember 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2011 hva pris er du villig til å betale for ett sett da? Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg