ImatzI Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 (endret) Hei, jeg har nå gått til innkjøp av bil, men lurer bare på et par ting. Er det noen som vet om noe måte å få opp effekten på bilen? Ikke snakk om store økningen, men vil ha litt bedre ytelse på siste giret. Har et nytt effekt annlegg. Også er det noe rusk når man trår inn gass pedalen fult. Da ''hoster'' bilen, noen som vet hva det kan være? Er det lett å sette opp en antenne på bilen? Den er blitt tatt bort og radio er kjekt å høre på, så vurderer å fikse det om det ikke blir for komplisert/dyrt. Har noen, noen tips ang bilen så si gjerne ifra ;) Ps: Om noen har noen pene vinterfelger er jeg interessert(helst ikke så altfor dyre). Endret Mars 25, 2009 av ImatzI Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen. Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Angående antenne, så har de billige småtasser på biltema, som funker greit. Og felger, så er det jo bare å holde utkikk etter noen felger med boltsirkel 4/108. Usikker på hva ET og sånt er orginalt. Siter '95 SAAB 900SE '83 SAAB 99GL Prosjekt http://www.bilforumet.no/prosjektforum/236833-jorgen-saab-99gl-stroken-lav-lav-lav.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Typisk spørsmål, er effekt.. Ingen vits i å begynne å trimme, koster mer enn hva det smaker. Kon filter og annet eksosanlegg og fjerne kat er en mulighet. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 man får kjøpt aktive antenner som er bittesmå og kan festes i en av rutene inni bilen. Skal visst funke veldig bra og,tror de har det på biltema. Når det gjelder effekt, så anbefaler jeg å bytte motor eller bil, koster fort mer enn det smaker med trimming på en slik motor. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ImatzI Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Ja ok takker, trudde jeg måtte begynne å borre hull og greier. Da blir det nok å fortsette på orginalt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg