Gå til innhold

Grøftelys og strøm

Ranger emnet


Flacid

Anbefalte innlegg

godkveld allemann.

 

har nå fått taki grøftelys som jeg har festa, men trenger nå strøm til de ; ). hehe..

 

det ligger klart lagt opp strøm inn til bilen hvor jeg har satt inn en bryter:

DSC00116.jpg

 

hvor i alle dager finner jeg strømmen frammi motorrommet?

er bare strøm og jord på begge lysene men fatter ikke hvor den strømmen er. tenkte den lå sammen med resten av hovedlys ledningene, men fant liksom ikke noe.

 

noen som har gjort dette før?

 

mvh

Lars-Erik

Audi A4 1.8 Avant -98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke noe relee tror jeg ikke.. er bare to ledninger til lysa..

men har stått på en -98 før, men den hadde helt annerledes ledningsnett.

 

på den ene sida var det tatt ut en brun og en blå kabel fra strømmen til hovedlysene.

på den andre sida var det tatt ut en blå kabel, mens den andre fra lyset gikk til jord.

 

har ellers lest at den brune på hovedlysene er jord..

Audi A4 1.8 Avant -98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

funnet det meste nå, at det går inn i sikringsboksen og ut igjen i en blå og hvit ledning. takk til Haynes bok med koblingsskjema.

 

men hovedbryterne til lysene, er den under relèe dekselet eller er det bondegården oppi motorrommet? må bare finne den så kan grøftlysene koples :)

Audi A4 1.8 Avant -98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

funnet det meste nå, at det går inn i sikringsboksen og ut igjen i en blå og hvit ledning. takk til Haynes bok med koblingsskjema.

 

men hovedbryterne til lysene, er den under relèe dekselet eller er det bondegården oppi motorrommet? må bare finne den så kan grøftlysene koples :)

 

Kan du legge ut dette koblingsskjemaet..?:) Har kluss med mine grøftelys:s

xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår