phax. Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Skal montere 4motion frontleppa her på bilen min, men sliter voldsomt med å få satt den på plass. Er det noen triks for å få denne på? Hadde håpet jeg slapp å skru av fangeren da denne bare skal klipses rett på, men ser ut til at jeg ikke slipper unna.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 hmm, skal egentli ikke være mer enn å begynne på en side å presse den innpå, gikk lett som fett her :) er ikke store jobben å ta av frammfangeren om den nekter på heller da :) Siter 1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Ja jeg prøvde det, fikk lett festet den på sida, men når jeg kom rundt "svingen" så var det klin umulig å få presset den helt inn så klipsene tok tak. Ble stikkende en cm ut ca. Skal teste igjen imorgen, går det ikke så blir det av med fangern! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 skal være såre enkelt å bare klipse på ja... start fra ene siden å klem godt inni.. kan være litt trangt siste biten men er bare å ta i litt å se at klipsa ligger rett i sporet.. men nå vet ikke jeg om leppa til bora er same som golf.. kanskje du har fått feil? fangerene er nå forskjellige så... Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN07TDI Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Start midt på du og jobb deg ut mot kantene så passer klipsfestene bedre når du kommer til hjørnet og leppa slipper å stikke for langt ut. Ta en liten dråpe Zalo på så sklir den lettere på plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Skal teste det! Nå endte jeg faktisk opp med å bestille meg votex leppe her om dagen, så venter med å montere til den kommer. Hvis noen vil kjøpe en ubrukt 4motion leppe så bare ta kontakt. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg