Gå til innhold

Hvem,Hva,Hvor 2009?

Ranger emnet


asona_er_best

Anbefalte innlegg

Hvor kjører dere i år? hva kjører dere der med?

 

Jeg har hvertfall blitt meldt på til;

 

Alle løpa til nmk aremark(bortsett fra LF selvfølgelig)

Alle løpa til Kna Eiker førsteløpet blir med 240 med 40mm solex

*Sigdal

*Kongsberg

*Bjørkelangen, for første gang, må prøves den også

*Lyngås, der vil jeg bruke en 240 med b23e som er gjort litt med

*Kanskje hønefoss kval, landsfinalen der skal ihvertfall kjøres om jeg kvaler

 

De andre løpa er jeg ikke sikker på hva jeg har bil til enda. tar det som det kommer.

 

Som vanlig for meg og de jeg kjører løp sammen med så er Aremark's Sommerfestival det store høydepunktet så om jeg bruker landsfinale vogna der eller på landsfinale er jeg ikke helt sikker på enda.

 

Lykke til i år alle sammen;) Ha det morro;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir noe kjøring, men ikke så mye pga huskjøp.

 

Alt på Gardermoen skal jeg kjøre, Ascona på kvalløpet om den kommer fram fra snøen og jeg får i motor osv før da. Nybygd Vectra på klubbløp og frontmestermøtet.

 

Har også meldt meg på til Hønefoss 2.mai, kommer der med en værsting, men ingen Opel. :-P Hehe..

Er noe med trimkam, porta og plana topp, grenrør, skikkelig eksos og skikkelig understell :) Med Gullabo og servo får vi se hvor langt vi kommer. Har ingen forhåpninger for det løpet uten å ha det moro, noe jeg trur skal gå bra å klare!

 

Må vel prøve å få med Elverumsfestivalen og slenge meg med på no andre løp, ta det litt som det kommer.

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen min forløbig er Krabyskogen 23. Mai + 5 September, Fluberg 13 Juni, 11/12 Juli Gardermoen og 8/9 August Elverum. Blir værtfall 1 løp med min nybygde Volvo 745, men hvilken av dem aner jeg ikke enda. Skal reise litt rundt å by litt før mitt første løp i år, så får se hva jeg får tak i.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

handle på hønefoss da vettu Rune, er jo kval for åpen og junior så det burde jo være noe brukbart der vil jeg tru, hvertfall nå som folk skal teste ut landsfinale banen.

 

har egentlig hatt det som tradisjon jeg og svigers, å komme på hønefoss uten resten av teamet også en nybygd bil men det står hvertfall jeg over i år. oppkjøring 5.mai så da trengs penga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt bedt med av Magnus på å bli med til Hønefoss å se på værtfall, så får se litt på saken. Har ikke førerkort til å dra tralle selv desverre, og min faste sjåfør er nok ikke så ivrig på å kjøre dit tur/retur med tralle, har jeg en følelse av.. Men, det skal vurderes og undersøkes.. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår