Gå til innhold

Råd til ny spiller?

Ranger emnet


Stratmann

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har solgt gamlespilleren, og er på utkikk etter en ny.

Har maks 2500,- å bruke!

Gamlespilleren var en Sony Gt310.

 

Spilleren må helst ha to linjeutganger, og gjerne ha USB tilkobling!

 

Har sett litt på denne spilleren: http://strommen-bilradio.no/product_info.php?cPath=46_176&products_id=990

 

Noen som har erfaringer med denne spilleren, eller som kan anbefale en annen spiller med omtrent de samme specsa?

Audiobahn excursion...sier ikke mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ok!

 

Mange her ja, har ikke tenkt å kjøpe Sony nei:)

Har hatt dårlig erfaring med denne spillern, hadde bra tilkoblinger samt instillingsmuligheter, men lyden var rett å slett fæl ja:)

 

Må vist prioritere ny spiller litt senere, ettersom jeg ikke har råd lenger;)

 

Må prioritere reperajoner på bilen i stede!

Bruker en Clarion DB288RUSB spiller nå da, funker greit enn så lenge, dårlig innstilligsmuligheter da:(

 

Takker for alle svar!

Audiobahn excursion...sier ikke mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok!

 

Mange her ja, har ikke tenkt å kjøpe Sony nei:)

Har hatt dårlig erfaring med denne spillern, hadde bra tilkoblinger samt instillingsmuligheter, men lyden var rett å slett fæl ja:)

 

Må vist prioritere ny spiller litt senere, ettersom jeg ikke har råd lenger;)

 

Må prioritere reperajoner på bilen i stede!

Bruker en Clarion DB288RUSB spiller nå da, funker greit enn så lenge, dårlig innstilligsmuligheter da:(

 

Takker for alle svar!

 

Bør jo være helt grei den spilleren der... og hvorfor folk på død og liv skal ha så masse innstillingsmuligheter, det skjønner jeg ikke... bass, diskant, og 2 linjeutganger, så har man det man trenger ;) Jeg for min del hadde klart meg fint uten bass og diskant justering også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://cgi.ebay.co.uk/2008NEW-ALPINE-IDA-X100-Digital-Media-Receiver_W0QQitemZ290308310272QQcmdZViewItemQQptZUK_Audio_TV_Electronics_In_Car_Entertainment_GPS_In_Car_Audio_Players_PP?hash=item290308310272&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1683|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318

 

Den skal jeg kjøpe. Har utrolig bra mappe velger og sann, som gjør den oversiktlig. Har burr brown som gir bra lyd, mulighet for imprint og har 3 linje ut.

 

Ca 2100kr uten toll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår