Frank S. Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Hei Hva ville dere valg av en bmw 3 serie cabriolet eller en "vanlig"? Kan noen nevne noen positive og negative sider med en e36cab? Tenker først og fremst på en 320i/325i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHV Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Caben har litt større image problemer enn de "med tak" Synes selv at coupe er finest, sedan blir litt "klossete".... Siter BMWCCN avd. Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Som skrevet før...Cab har større image..hadde nok gått for cab..ganske pen bil som er billig for tiden..pluss den er lettere å selge når den tid kommer.. 325=dyr forsikring... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Cab har fått for mye kebab-tralle image synes jeg. Coupe like så.. Hadde valgt Sedan jeg, uten tvil.. er ikke no vits og ha 2-dørs om en ikke har ordentlig sportsbil! Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHV Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Sedan er høyere og smalere enn coupe --> ikke så pen Cab er penest, men har kebabrykte. Den gylne middelvei --> Coupe! :) Siter BMWCCN avd. Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Desember 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Ser at det er ganske billig med cab nå ja. Er det noen større svakheter med en cab? Tenkte at en cab sikkert var i litt bedre stand en en "vanlig" siden de blir brukt mindre om vinterene, i hvertfall i begynnelsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325IX Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Originally posted by Frank S. Ser at det er ganske billig med cab nå ja. Er det noen større svakheter med en cab? Tenkte at en cab sikkert var i litt bedre stand en en "vanlig" siden de blir brukt mindre om vinterene, i hvertfall i begynnelsen Drit i hva folk mener om rykter og tull. At du liker bilen og trives i den er det viktigste. Hva andre mener er da totalt likegyldig. Kjøp deg en cab om du har lyst på det. Utrolig morsomt om sommern, og funker også resten av året om du har hardtop. Ville ikke kjørt med softtop om vintern. Ellers er det ikke så mye annet å tenke på med cab enn coupe annet enn at det er viktig at taket er bra og at bakruta er fin. Det er dyrt å bytte tak. Tenk også på at det litt større fare for innbrudd i en cab, så vær litt mer forsiktig! Lykke til! Om du kjøper cab eller coupe kommer du til å få en knallbil uansett. Ville valgt 325 om du har råd til å forsikre den.. ;-) Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 jeg foretrekker cab =) jeg har bare positivt å si om cab igrunn... eneste er at de veier litt mer enn coupe og sedan... min veier 1450 kg mens coupe ligger på 1200kg en plass.. cab'n har rykte på seg som kebabtralla/ fittemagnet/ reketråler osv... hehe... syntes det bare er positivt jeg... ihvertfall de 2 siste... hehe... om du er intr i cab så er min til salgs nå... for info se på http://bmw.azzido.no eller autodb.no min er påkosta masse i sommer... har hatt den utstilt på gatebil osv... morsom bil som ligger på veien som en go cart... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Selv foretrekker jeg coupe, cab er endel dyrere både i innkjøp og forsikring. Liker utseendet på coupeene bedre enn de uten tak :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Originally posted by 325IX Drit i hva folk mener om rykter og tull. At du liker bilen og trives i den er det viktigste. Hva andre mener er da totalt likegyldig. Her har du et meget viktig poeng... Ikke bry deg om hva folk sier/syns... Bare gå for det du har lyst på... Mitt syn (hvis det skulle telle): Cab: Best utseende... utrolig kult om sommer... Coupe: Bra utseende... Sedan: Bra utseende, og mer praktisk enn coupe... Ikke kult at folk må gå ut av bilen for at folk skal kunne gå ut bakfra... bare stress... etter mitt syn... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Originally posted by bmw-bergen Cab: Best utseende... utrolig kult om sommer.. Coupe: Bra utseende... Sedan: Bra utseende, og mer praktisk enn coupe... Ikke kult at folk må gå ut av bilen for at folk skal kunne gå ut bakfra... bare stress... etter mitt syn... Er jo samme på cab da.....ikke sett cab med 4 dører enda :P Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325IX Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Originally posted by Dr_S Er jo samme på cab da.....ikke sett cab med 4 dører enda :P Det finnes E36 cab med 4 dører ;-) Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikings Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Originally posted by Azzido-325i jeg foretrekker cab =) jeg har bare positivt å si om cab igrunn... eneste er at de veier litt mer enn coupe og sedan... min veier 1450 kg mens coupe ligger på 1200kg en plass.. SÅ stor forskjell er det ikke, en 325i Coupe veier 1340kg. Siter 05 BMW E61 525IA Touring x 01 BMW E46 320d Sedan x 95 BMW E36 320i 24v M-tech x 92 BMW E36 320i 24v Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaT Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Originally posted by 325IX Det finnes E36 cab med 4 dører ;-) har jeg aldri hørt om... Siter 1989 Audi Coupe 2.3E 1990 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Originally posted by vikings SÅ stor forskjell er det ikke, en 325i Coupe veier 1340kg. oki... trodde ikke coupe'n veide så mye men Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg