_MDS_ Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 (endret) Jo det e den! ka folk syns bryr meg midt i rævå, det e faktisk kun ein liiten renning på an, resten eg bra. eg har ein harry bil volvo 240 har aldri vert fin eller komme te å bli fin, 240 = Herje bil, ein bil du kan gi faen i å jørr akkuratt det du vill me, så eg rulltan i Matt svart å Knall oransj, me 740 vinga 17" felgar, sota alle rutene, VOLVO i front rutå. Mange som herjer med 240`r men den du hadde så rimelig pen ut. Synd og måtte ødelegge den med og rullemale den. Men få ut noen bilder så vi andre får sett også Endret Mai 19, 2009 av _MDS_ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlax Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 skal legge ut bilder i dag ! ;D om en liten time er det nye bilder her folkens ! Siter - Kall meg gjerne idiot, tosk og alt det der, for jeg har "ødelagt" volvoen min. Vill bare nyte det for jeg vet at jeg har "ødelagt" den, men det bryr meg nede på ryggen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlax Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Her kommer det noen nye bilder etter opppussingen av Volvon min ! Dere kan si hva dere vil om " åå, ødla en _FIN_ volvo" en volvo har aldri vert fin kommer aldri til og bli fin Jeg er selv storfornøyd me bilen min ! Takk Siter - Kall meg gjerne idiot, tosk og alt det der, for jeg har "ødelagt" volvoen min. Vill bare nyte det for jeg vet at jeg har "ødelagt" den, men det bryr meg nede på ryggen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlax Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Felgene kommer på i morgen ! Da jeg må legge om dekk på dem ! Siter - Kall meg gjerne idiot, tosk og alt det der, for jeg har "ødelagt" volvoen min. Vill bare nyte det for jeg vet at jeg har "ødelagt" den, men det bryr meg nede på ryggen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 syns ikkje den blei så stygg eg;) men du kan skru av stikkontakta framme og eg syns ikkje augelokka var fine, burde hvertfall tatt det jamt på blinklysa og Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersG Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Du skulle vært slått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarell Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 LOL!!! Jaja, kunne vært verre ;D Fått oppdatert motor enda? Skal vel ha en låseaksling og? Du kan få godkjnet taksenking, men du må til Tyskland da. Fint selskap som heter TÜV;) Siter Old Volvos never die, they only go faster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlax Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Du skulle vært slått! hahaha, jo takk du !;D harryvogna mi er jeg stolt over, om du synes volvo 240 er en fin bil da har du et seriøst problem, kansje en kortslutning i hode ditt ? Siter - Kall meg gjerne idiot, tosk og alt det der, for jeg har "ødelagt" volvoen min. Vill bare nyte det for jeg vet at jeg har "ødelagt" den, men det bryr meg nede på ryggen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 hahaha, syyyk oppussingggggg. Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Lol, jeg likte den ikke, men vis du er ute etter harry stuk som du sier, harru fått det til. Og det er mange 240'er som er fine, hvorfor vil du kjøre rundt i en bil du syns er stygg a?lol Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gneizten Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 (endret) off off du skulle som sagt vært slått. Hvorfor kjøpe 240 dersom du ikke liker de på forhånd og for det andre når du først skulle ødlegge en sånn bil kunne du kjøpt deg en helt vanlig som var rustet. Man gjør bare ikke sånt med en fin GLT denne kunne du solgt til en med bedre vett, og heller skaffa deg en bil du syns var fin i utgangspunktet... Dette er da min mening men gjort er gjort, men fjærn nå for guds skyld de stygge øyelokkene, øyelokk hører ikke til på noen 240! Endret Mai 19, 2009 av gneizten Siter Volvo 244GL Ocean blue edition http://www.bilforumet.no/200-serien/214208-volvo-244gl.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gneizten Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 (endret) hahaha, jo takk du !;D harryvogna mi er jeg stolt over, om du synes volvo 240 er en fin bil da har du et seriøst problem, kansje en kortslutning i hode ditt ? trur heller det er du som har kortsluttning, normale folk kjøper ikke 240 dersom de syns de er stygge... De som har 240 pleier oftest å like bilen sin. og 240 er en fin bil med stil og ingen traktor eller familietanks osv som mange sier! Endret Mai 19, 2009 av gneizten Siter Volvo 244GL Ocean blue edition http://www.bilforumet.no/200-serien/214208-volvo-244gl.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Siden du driter i bilen, og syns den er stygg osv, kan jeg kjøpe svarte listene over frontfangern din?hehe Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Siden du driter i bilen, og syns den er stygg osv, kan jeg kjøpe svarte listene over frontfangern din?hehe då vil eg gjerne ha listene over lyktene, lol:drunk: Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gneizten Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 å eg vil har listene over bakfangeren? :P når det mangler litt deler her å der ser jo bilen enda mer harry ut og det er vel det du ønsker :P Siter Volvo 244GL Ocean blue edition http://www.bilforumet.no/200-serien/214208-volvo-244gl.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg