Gå til innhold

Min volvo 240GLT 2,3L 87mod

Ranger emnet


Karlax

Anbefalte innlegg

Her er min kaffetrakter.

 

dett har jeg gjort;

 

- sota vinduer

- effekt anlegg 2,5" (simons) ikke vist på bilde montert etter bildene er tatt

- Anlegg 1x 15" Ground Zero 2+2ohm 200W RMS (ventes i posten)

- Racing ratt

- Grøfte lys montert

- alt av rust er sveiset og tectyl behandlet

 

Skal gjøres med tiden;

 

- tic motor

- tak senking

- senke sett

- kant felger

- lakering (candy blue)

- sparco stoler

- korte ned girkule, (noen som vet hvordan det kan gjøres med tanke på reversen ?)

- korte ned antenne (takhøyde)

 

bilder.

 

P1010111.jpg

 

P1010118.jpg

 

P1010109-1.jpg

 

P1010107.jpg

 

P1010104.jpg

 

P1010103.jpg

 

P1010102-1.jpg

 

Komenter og kom med forslag:)

- Kall meg gjerne idiot, tosk og alt det der, for jeg har "ødelagt" volvoen min. Vill bare nyte det for jeg vet at jeg har "ødelagt" den, men det bryr meg nede på ryggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjør på med tank senk:) Er ikke ofte man ser det i Norge, litt artig å følge med på et sånt prosjekt, kontra hvite blink og eiker;)

Med rette stuket kan taksenking bli skikkelig 80-talls og grymt! Gjerne gangstercap, laksetrapp og flerfarget lakk med flakes,glitter og masse stripe mønster;) Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut hvor dyrt det er med tak senking, og det blir ikke godkjent lengre, di sluttet og godkjenne tak senk i 1987 pga styrke tap.

 

takk for komentarer om bilen, setter pris på forslag!

 

Noen som har kappet girstangen på 240 ? vet ikke hvordan det blir med reversen i og med du må dra den "flappen" opp..

 

takker for innslag !

- Kall meg gjerne idiot, tosk og alt det der, for jeg har "ødelagt" volvoen min. Vill bare nyte det for jeg vet at jeg har "ødelagt" den, men det bryr meg nede på ryggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg skal montere powerfilter, hva gjør jeg med den vakum slangen som går fra filteret til blokka ?

- Kall meg gjerne idiot, tosk og alt det der, for jeg har "ødelagt" volvoen min. Vill bare nyte det for jeg vet at jeg har "ødelagt" den, men det bryr meg nede på ryggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg skal montere powerfilter, hva gjør jeg med den vakum slangen som går fra filteret til blokka ?

 

stjeler tråden pittelitt, lurer på det samme..:)

 

har du sota bakruta? tok du den ut? er det vanskeliG??

 

fin bil;) såg ganske så strøken ut ja

Opel Omega B TD

Volvo 945Turbo - b230ft - solgt

1990 Volvo 240GL - solgt

1987 Volvo 245 Delebil

Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjeler tråden pittelitt, lurer på det samme..:)

 

har du sota bakruta? tok du den ut? er det vanskeliG??

 

fin bil;) såg ganske så strøken ut ja

 

Nei tok ikke ut bakruta=) den er nokså firkantet tok den i en to gang, to deler, som møtes ved bremse lyset:)

- Kall meg gjerne idiot, tosk og alt det der, for jeg har "ødelagt" volvoen min. Vill bare nyte det for jeg vet at jeg har "ødelagt" den, men det bryr meg nede på ryggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår